måndag 18 juni 2012

KS Solna Resort. All Inclusive i minst 2 veckor
                  Har anlänt till avdelningen. Kom en aning för tidigt och fick vänta en stund.


Blev så omhändertagen och patientifierad

För att jag på ett smidigt sätt ska få i mig det jag behöver, utan att det behövs göras ett nytt stick varje gång, och för att man ska få ur mig det systrar och doktorer behöver så satte syster Lisa en Pic-Line på mig. ett smärrae ingrepp väglett av ultraljud. Skickligt gjort, upplevde inte ens obehag.


Varnar inte för otäcka bilder, ha ha.
I kväll lite lugnt, ska hibiscrubba innan jag får gå och lägga mig, i morgonbitti hibiscrubba igen kl 6. Sedan är det hela igång. Opereras, tidigt hamnar på Uppvak/Iva och blir kvar över natten. På Iva är man angelägen om att ha omsättning på sina patienter så troligtvis är jag åter på "min" avdelning onsdag fm. Ska bli intressant att se hur man e då. Kommer inte att kunna tala på några dagar, men eftersom jag är en sån timid och tystlåten typ så kommer det nog inte att märkas så mycket.
På återhörande när skicket tillåter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar